پیشگیری یا درمان؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
سلام دوست عزیز.خوشحال میشم آدرس وبلاگ من رو در وب خودت بذاری. بازهم به وب من سربزن.ممنونم





 

[ شنبه 22 تير 1391برچسب:, ] [ 17:42 ] [ Mahtab ]

 

                                                                                           خيار، يکي از قديمي ترين گياهان بومي هند است. اين گياه پس از گوجه فرنگي، پياز و کلم برگ، چهارمين گياهي است که در مناطق داراي آب و هواي معتدل، به وفور کشت مي شود. از آن جا که کم کالري و کم چربي است، ماده غذايي سالمي محسوب مي شود و سرشار از ويتامين و مواد معدني است. خيار غني از ويتامين A،B1،B6،C،D ، فولات، کلسيم، منيزيم و پتاسيم است و در صورت مخلوط شدن با آب هويج باعث کاهش اسيداوريک و در نتيجه کاهش درد آرتريت و نقرس مي شود.                                                                                                      *به نقل از سايت «هلث نيوز»، مصرف خيار مانع از شکستگي ناخن هاي دست و پا مي شود.*آب آن داراي هورموني است که سلول هاي پانکراس براي توليد انسولين به آن نياز دارد. آب خيار براي بيماران مبتلا به ديابت مفيد است.۹۶درصد خيار حاوي آب است که به بدن کمک مي کند دماي خود را تنظيم کند.*آب خيار باعث سفت شدن پوست، کاهش ورم دور چشم و تسکين آفتاب سوختگي مي شود.*خيار غني از پتاسيم، منيزيم و فيبر است که به طور موثر فشار خون را تنظيم مي کند. خيار براي درمان فشار خون پايين و بالا مفيد است.                 *مصرف روزانه آن، يبوست شديد را برطرف مي کند. *استيرول نوعي ترکيب موجود در آن ميزان کلسترول را کاهش مي دهد.*مصرف منظم آن باعث دفع ضايعات از طريق ادرار مي شود و سنگ کليه و مثانه را نيز آب مي کند.                                     

 

هنگامي که از حذف مواد پلاستيکي از زندگي سخن به ميان مي آيد، شايد لوازم بهداشتي مرتبط با دهان و دندان به ذهن شما خطورنکند. به نقل از سايت MSN قبلاً در تهيه نخ دندان، سطح آن با موم آغشته مي شد زيرا موم کمک مي کند تا نخ به راحتي بين دندان به خصوص دندان هايي که بين آن فاصله اي نيست، حرکت کند.اما امروزه براي روکش نخ دندان به جاي موم از ماده اي پليمري به نام « پرفلورينتد» (PFC) استفاده مي شود و اين همان ماده اي است که مانع از چسبيدن غذا به ظروف تفلون مي شود. اين ماده نه تنها سرطان زاست بلکه به سيستم ايمني بدن آسيب مي رساند.بنابراين نخ دندان خود راباروکش موم انتخاب کنيد.

 

[ جمعه 30 تير 1391برچسب:انتخاب نخ دندان, نخ دندان, دندان, نخ دندان, ] [ 20:38 ] [ Mahtab ]

 

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:تصویر,ماه رمضان, عکس, ] [ 11:15 ] [ Mahtab ]

 

 

 

«سندرم پیش قاعدگی» یا «پی ام اس» به مجموعه علایمی مانند دردهای سینه، خستگی، افسردگی، تندخویی، تحریک پذیری و...
گفته می‌شود که به طور منظم پیش از شروع دوره قاعدگی، در برخی خانم ها بروز می‌کند. در اغلب موارد، نشانه ها چند روز پیش از آغاز دوره قاعدگی دیده می‌شود، اما گاه نیز ممکن است روزهای میانی دوره، ظاهر شود. این علایم از نظر ماهیت و شدت در خانمها متفاوت است که البته معمولاً آنها به این ناراحتی توجه ندارند و به پزشک مراجعه نمی‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این مسأله با ما همراه باشید:


ادامه مطلب

 

در این فصل از سال پوست شما در معرض بادهای گرم و سوزان در بیرون از خانه و هوای گرم و خشک در داخل منزل قرار دارد و شما هر روز از مواد مختلف آرایشی استفاده می‌کنید. با این وصف به نظر نمی‌رسد که احساس خوبی در مورد پوست خود داشته باشید. در این مقاله ۶ راز طبیعی برای داشتن پوستی نرم، صاف و زیبا ارائه شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:زیبایی پوست,طب چینی,پوست,زیبایی پوست,پوست سالم, ] [ 10:35 ] [ Mahtab ]

 

    هپاتیت چیست؟


هپاتیت به معنی التهاب در بافتهای کبد است و به دلایل گوناگون می‌تواند ایجاد شود که برخی از آنها قابل سرایت هستند. از عواملی که ایجاد هپاتیت می‌کند می‌توان به افراط در مصرف الکل، اثر برخی داروها، آلودگی به باکتری و همچنین ویروس اشاره کرد. هپاتیت ویروسی به عفونت کبدی منجر می‌شود.در این نوشته نوع ویروسی مورد نظر است.


ادامه مطلب

 

 

فارس به نقل از نشریه آکادمی پزشکی چشم آمریکا به نام "Ophthalmology"، محققان دانشکده پزشکی دانشگاه توکیو دریافتند: مصرف منظم نوشیدنی‌های حاوی کافئین نظیر چای و قهوه و کولا به درمان خشکی چشم کمک می‌کند زیرا این نوشیدنی‌ها قدرت چشم و کانال اشکی برای ترشح اشک را افزایش می‌دهند.این تحقیقات نشان داد: کافئین به درمان سندروم خشکی چشم که فقط در آمریکا حدود چهار میلیون نفر بالای 50 سال دچار آن هستند، کمک می‌کند.                                                                                                                                         کافئین سندروم دید را به شدت تهدید و باعث احساس خارش و سوزش و عدم راحتی می‌شود و در میانگین تولید اشک اختلال ایجاد کرده و میانگین تبخیر اشک در سطح چشم را افزایش می‌ دهد.محققان گفتند: 78 درصد از شرکت کنندگان در تحقیقات بهبودی زیادی یافتند زیرا چشم های آنها قادر به تولید بیشتر اشک در پی مصرف قرص های حاوی کافئین شد.         

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 313775
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1