پیشگیری یا درمان؟
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
سلام دوست عزیز.خوشحال میشم آدرس وبلاگ من رو در وب خودت بذاری. بازهم به وب من سربزن.ممنونم





 

زلال که باشی سنگهای کف رودخانه ات را برمیدارند ونشانه میروند درست به سوی خودت

این است رسم دنیای ما!

 

 

http://ir2up.ir/up14/7c5fcb223a3.jpg

[ دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:تصویر شوخی,عکس,پست ترین افراد,شوخی, ] [ 17:31 ] [ Mahtab ]

لباس ها تا زماني که رنگ آن ثابت است، زيباست اما همين که رنگ و روي آن مي رود فرسوده و کهنه به نظر مي رسد. براي جلوگيري از اين مشکل به مطلبي به نقل از سايت

«house cleanin توجه کنيد.

ابتدا به برچسب نحوه شست و شوي لباس توجه کنيد. برخي لباس هاي رنگي را بايد با آب سرد و يا با لباس هاي همرنگ شست.

طرز خشک کردن لباس ها نيز مهم است. براي خشک شدن برخي لباس ها بايد از دور آهسته خشک کن استفاده کنيد يا اين که اصلاًً نبايد لباس ها را در خشک کن قرار دهيد.

لباس هاي تيره رنگ را با هم بشوييد. مي توان با وارونه کردن لباس ها، از رنگ و رو رفتگي آن ها پيش گيري کرد. اين کار قبل از شستن لباس باعث مي شود لباس کمتر پرز دهد و کدر شود. هنگام آويزان کردن لباس در هواي آزاد لباس ها را وارونه کنيد تا در زير نور خورشيد کم رنگ نشود.

از پر کردن بيش از حد ماشين لباس شويي بپرهيزيد. اين کار باعث مي شود موتور ماشين سخت تر کار کند و فشار بيشتري روي لباس ها وارد شود.

سعي کنيد تا حد امکان لباس ها را با آب سرد بشوييد زيرا با توليد پودرهاي شوينده با کيفيت براي شستن ديگر مانند قديم به آب گرم نيازي نيست.

قرار دادن مدت طولاني لباس ها چه در هواي آزاد و چه در لباس شويي باعث کم رنگ شدن آن ها مي شود. بنابراين به اين موضوع دقت کنيد.

افزودن سرکه به لباس ها هنگام شست و شو علاوه بر نرم کردن، مانع از رنگ و رو رفتگي لباس ها مي شود. بوي سرکه هنگام شست و شو از بين مي رود.

براي لباس هاي ظريف از دور آرام استفاده کنيد يا اين که آن ها را با دست بشوييد.

 

 

 

پزشکان استراليايي در مطالعه جديدي دريافتند که احتمال ابتلا به عفونت هاي مجاري ادرار در يک سال اول تولد در نوزادان پسر بيشتر است و ختنه کردن در کاهش اين خطر موثر است.به گزارش ايسنا، اين پزشکان دريافته اند نوزادان پسري که ختنه نمي شوند، بيشتر در معرض ابتلا به عفونت هاي مجاري ادراري هستند.محققان در اين باره مي گويند: ما در اين بررسي دريافته ايم که ختنه کردن نوزادان پسر به ميزان قابل توجهي در پيشگيري از بروز عفونت هاي مجاري ادراري در طول عمرشان تاثير گذار است. با تجزيه و تحليل نتايج آزمايش هاي پيشين مشخص شد که پس از تفکيک سني، احتمال ابتلا به عفونت هاي مجاري ادراري در طول يک سال اول زندگي در نوزادان پسري که ختنه نشده اند 9/9 برابر بيشتر از نوزادان پسر ختنه شده است. همچنين از سن يک سالگي تا 16 سالگي نيز احتمال ابتلا به اين عفونت ها در پسر بچه هاي ختنه نشده 6/6 برابر بيشتر از پسراني است که ختنه شده اند. بسياري از کارشناسان بهداشتي مي گويند که ختنه کردن يک اقدام پيشگيرانه براي بهبود بهداشت عمومي است و تاکيد مي کنند که اين روش به ويژه در پيشگيري از ايدز و ديگر بيماري هاي مقاربتي موثر است.

 درآغوش گرفتن : تقریبا” همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. حلقه کردن دستها بدور زن و نوازش او احساس بسیارخوبی به زن میبخشد.حتی اگر بسیارخسته شده اید و دیگر انرژی برای ادامه دادن ندارید ف قبل از خواب دستهایتان را بدور همسرتان حلقه کنید و چندکلمه عاشقانه به او بگویید.

 عدم تحرکات جسمی:  عده ای از زنها هم هستند که بعد از پایان رابطه جنسی ،دیگر هیچگونه علاقه ای به تماس جسمی و عاطفی ندارند ، این افراد اظهار میکنند که آنها بقدری تحریک شده اند که بعد از آن هرگونه تحریک دیگری برایشان لذتی نداشته و عذاب آورخواهدبود ، البته این خواسته هرگز به معنی سرد مزاجی این زنها نیست بلکه آنها فقط دوست دارند مدت کوتاهی باخودشان تنهاباشند،پس لازم است در این لحظات همسرتان را درک کنید ، دربرخورد با این زنها باید بعد از انجام رابطه جنسی از آنها بپرسید: عزیزم حالت خوبه؟آیا همه چیز مرتب است؟ یا آیا چیزی احتیاج نداری؟  و بعد از ابراز خوشنودی ازانجام رابطه جنسی با او ، سعی کنید همسرتان را نیم ساعتی تنها بگذارید تا استراحت کند.

  صحبت کردن:  هرچند اکثرمردها بدنبال رابطه جنسی خسته شده و یارای انجام هیچکاری را ندارند ولی گروهی از زنها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی کمی صحبت کنند.در این مواقع فقط باید گوش خود را به اوبسپارید! اگرخوش شانس باشید او به شرح آنچه گذشت و احساسش از رابطه جنسی با شما می پردازد.اما مواظب باشید که در بین صحبتهای او صدای خوروپف شما بلند نشود!
نکته: همه مردها بعد از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند،این امرکاملا”طبیعی است.ولی به شریک جنسیتان هم توجه داشته باشید واجازه دهید او در کنارشما باشد، تا این تصورپیش نیاید که شما فقط به فکر خودتان هستید.

 برقراری رابطه دوم: به این نکته توجه داشته باشید که در برخی مواقع زن همچنان اشتیاق به انجام یک عمل جنسی دیگر را دارد ، دراین حالت اگرشماهم آمادگی دارید بهتر است این فرصت را به خودتان دهید .
اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید،برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام رابطه جنسی مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید این کار رابخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید

 

 

 

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی

گاهی دلتنگی هایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت می کنی

گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات

گاهی دلت نمی خواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که....


گاهی فقط دلت میخواهد زانو هایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین گوشه ای...!

 که می شناسی بنشینی و"فقط" نگاه کنی


گاهی چقدر دلت برای یک خیال راحت تنگ می شود

گاهی دلگیری...شاید از خودت...شاید

 


[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:دلتنگ,دل تنگ,دلگیرم,دلگیرم از دست خودم,دلگیر, ] [ 15:40 ] [ Mahtab ]

سنجد، ميوه اي درختي است که به علت قابليت سازگاري بالا با محيط ، مي توان آن را در بسياري از مناطق جهان به عمل آورد. از هسته سنجد براي تهيه بعضي از داروها استفاده مي شود. اين ميوه خواص متعددي دارد که در اين مطلب به نقل از «ehow» به بخشي از آن اشاره مي شود.

اين ميوه و هسته آسياب شده آن به درمان آرتروز کمک مي کند.

اين ميوه خاصيت آنتي اکسيداني دارد.

از گل اين ميوه براي بهبود زخم ها استفاده مي شود.

ميوه اي کم کالري و مقوي براي معده است.

خاصيت ضدالتهابي دارد.

ميوه اي مفيد براي قلب است.

بيماري هايي مانند تنگي نفس و زخم ريه را برطرف مي کند.

براي درمان بيماري هاي کبدي مانند زردي و يرقان مفيد است.

جوشانده برگ اين ميوه، اسهال کودکان را برطرف مي کند.

اين ميوه قابض است و به همين دليل براي معالجه بيماري هاي دندان، لثه و زخم معده موثر است و از خونريزي جلوگيري مي کند.


[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, ] [ 15:24 ] [ Mahtab ]

 سه چیزرابا احتیاط بردار: قدم ،قلم ،قسم

سه چیزرا پاک نگه دار: جسم ،لباس ،خیال

ازسه چیزکار بگیر: عقل ،همت ، صبر

ازسه چیزخود را دورنگهدار: افسوس ، فریاد ، نفرین

سه چیزرا آلوده نکن: قلب ، زبان ، چشم

اما سه چیزرا هیچ گاه فراموش نکن : خدا ، مرگ ، دوست

 

 

[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:درس زندگی,درسهای زندگی,سخنان عبرت آموز,سخن,عبرت,نصایح, ] [ 15:16 ] [ Mahtab ]

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 355
بازدید کل : 313781
تعداد مطالب : 243
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1